Vilken dag đŸ˜đŸ„°

Oj vilken dag / kvĂ€ll detta blev. đŸ„°
Den blev sÄ himla bra o vilka presenter, blommor osv jag fick.
Sedan fick vi gemensamma presenter eftersom Oscar fyller 30 i december, men redan nu sagt att han inte vill göra nÄgot stort av de. 
SÄ vi fick gemensamma presenater nu i stÀllet. 

Vi fick som sagt blommor kanon fina.
Visste inte att brorsan kunde fixa sÄ fina blommor men han o hans sambo kommer med vÀrsta buketten blommor som han valt ut, wow imponerad. 

Vi fick blommor, massor choklad, nutella, monster. 
Men vi fick ocksĂ„ ett presentkort till Ullared đŸ˜‚đŸ„łđŸ˜đŸ˜Ž
Och den 7 november Äker vi tillsammans ner till Ullared för tvÄ dagars shopping. 
Oscar gör de som en present till mig att följa med dit Ă€r inget han ser jĂ€tte mycket fram i mot, men han gör de för min skull o jag Ă€r sĂ„ tacksam för de. ♄
sĂ„ taggad att shoppa ihop med honom. 😍
 
 
Fika hos oss
sedan ivÀg för bowling pÄ Olerys samt mat dÀr
jag valde hamburgare den Àr sÄÄÄÄ god dÀr Àtit den förut sÄ god.
sen avsluta vi med o Äka till fina Joans o ta efterÀtt och en alkoholfri drink 
 
För att sen landa hemma vid 22.15 trötta o slitna men glada.
imorgon blir de o Ă„terstĂ€lla hemmet men plats med mĂ„nga gĂ€ster fick vi. 😍
#1 - - marianne:

HÀrligt att du fick en sÄnt lyckat och fint firande att minnas tillbaka pÄ.
Ullared, och du sÀger att JAG Àr galen, hahahahha

Svar: Ja de var superkul i helgen 😀😍Hahaha Ullared Ă€r ju underbart jag lĂ€ngtar sĂ„ otroligt mycket 😍😀
Erika Pettersson