Shopping i stan 😍

Idag har vi varit ett helt gäng inne i stan, herregud! 😆
Blev lite rörigt, men jag är så nöjd.
Vi var 11 stycken som åkte in visst kan de vara roligt, mwn också många o hålla reda på.
 
Planen var att köpa höstskor det är dags nu de börjar bli kallt och ruggigt så både jag & Oscar behövde ett par.
 
Men blev lite mer inhandlat också såklart.
• Två par skor till mig ett par till Oscar 
han får ta två par nästa gång om han hittar några annars köper han hellre på XXL eller så.
 
 • Hittade en tunika på ginatrico har köpt flera såna därifrån och jag älskar dom.
 
• Hade rabatt på hm på passade på o köpa fler leggings fast långa inför hösten nu.
 
• Vi köpte även ett reflexkoppel till Zeke på hööks.
Perfekt nu när man behöver synas även de var på rea.
 
• Hundfoder och såklart en leksak på arken.
kollade på samma koppel där men 299kr eller 103kr var ganska avgörande så fick blir ifrån hööks.
ville inte betala 200kr mer för att de var av ett dyrare märke.
 
 
Visar bild en annan dag när jag ska använda tunikan.
kanake blir imorgon vi får se annars blir de säkert på måndag. 😁
Visa fler inlägg