Fri som en fågel

Men ungefär så känns det.
Idag har jag varit och handlat, lämnat in paket som skulle skickas tillbaka och besök apoteket. 
Oscar bara nu är det min tur o få sitta kvar i bilen så du får lämna in paketen själv. 
Någon är nog trött på o behövt göra allt i 4 veckors tid. 

Meddelat jobbet och min chef att jag är tillbaka i tjänst ifrån och med imorgon, men eftersom jag är ledig fredag-söndag kliver jag ju på mitt pass på Måndag.
Får väl se om jag blir utringd under helgen, men kommer nog säga nej för jag kom överens med läkaren att jag skulle ha dessa dagar på mig också om det behövs egentligen behövs de inte, men aja skönt med en helg hemma eftersom jag åker bort nästa helg.

Nackdelen med att ha haft så mycket tid hemma är att jag hamnar i detta med nätshopping det är alltid kul, men när man har tråkigt är det ännu roligare. :D 
 
 Hittade denna på HM och kände jag vill våga så köpte den och även Oscar sa köp!! 
Jag älskar gult nu inför sommaren detta är senapsgul stod de men färgen är så härlig. 
tunn o skön o bara ha en varm dag. 😍
 

Men självklart måste man ha en svart blusjacka i garderoben.
denna kommer ifrån bonprix jag tyckte personligen den kanske kosta lite mycket men en annan gillar ju ullareds priserna för då kan man shoppa mycket. 😂😍
denna låg ändå på 349kr 
skor kan jag kosta på allt ifrån 0-1500kr inga problem!!
köper ju ascis skor för 1000kr typ var 4e månad eller de blir bli de förr var de så byte till adidas men nu är de ascis som gäller igen efter att ha provat både nike & adidas o tyvärr går de inte för mina fötter.
går o ha som snygg/vardagsko kortare stunder men inte för promenad med hundarna speciellt inte i skogen. 

 
Ikväll blir det grilla o ta de lugnt.
Lillsyrran, pappa & mamma ska komma o käka imorgon väntas en utflykt med barnen!! 😍
jag är så taggad o skönt att vi slapp boka om som vi trodde vi skulle få göra.
 
Visa fler inlägg