Fika * 2

Mors dag idag firar ni Mors dag? 
Jag tycker det är upp till varje mor att bjuda in eller ska barnen bjuda?
Mors dag, fars dag osv är ju mest sälj taktik.
Alla har varsin dag nämligen sin födelsedagdå kan man fira en enskild person. 
Jag har inga barn så jag kan inte fira mors dag, men jag har födelsedag aja ni förstår säkert vad jag menar. 😉
 
Idag så fick jag med lillsyrran till Eva-Lena på fika vi brukar ses jag, Eva-Lena och Emelie idag hängde Viktoria på blev en härlig förmiddagsfika.
Sedan vidare till mamma för fika där.
 
Vi fick med Alwa & Wiggo för Oscar & Björn skicka vi iväg till stan för att handla. 🤣
Och barnen har roligare hemma i lekparken dom sköte sig perfekt. 


 

Så dagen har sprungit iväg och de är kanon väder ute.
Jag leta igenom min garderob häromdagen provade lite sommarkläder och allt passade 😍😀
konstigt nog så köpte jag två par tofflor också i fredags så nu har man sommarkläder & skor.
 
Tog en klänning idag jag använt en gång köpte den till midsommar 2019 sedan har den hängt i garderoben 🤣
 
 
Måste vara sy lite för den är urringad som tusan.
Och ännu värre på en annan med större byst, men funka med ett linne under men ska nog fixa till de 😎
skönt om man slapp ha linne under blir varmt ändå. 
Visa fler inlägg