Ny vinterjacka

Jag älskar o shoppa, men det är inte ofta jag köper något dyrt plagg.
Brukar hålla mig inom rätt rimliga priser och där av kan jag köpa mer kläder, men i år ville jag ha en ordentlig vinterjacka.


Både jag & Oscar kände att i år ska vi satsa på varsin ordentlig vinterjacka och jag fyller snart år så då sa Oscar att jag fick köpa mig en ordenlig jacka i födelsedagspresent känner jag honom rätt blir det nog mer än så i presenter. 😉

Men i alla fall jag fick 30% så därför slog jag till nu än o vänta lite till.
Denna jacka kostar ju lite enligt mig och med lite rabatt på de så slår man såklart till.
Man ser ut som en uppstoppad liten gumma. :D
Men jag var osäker på storleken så ökade lite i storlek och en del av mig ville behålla den och en del ville minska till en mindre storlek, men bestämde mig för o behålla den.

Även fast den verkar otroligt varm så kan de vara skönt o kunna ha en tjock tröja under och ändå kunna röra sig och få plats med de också.
Den får stanna som den är. 

Fick ytligare en rabatt kod idag tackvare köpet av denna så då beställde jag en till Oscar också i samma märke & färg. 
Man får inte chansen o få så bra rabatter som funkar på detta märke så ofta.

Ni hittar jackan för dam här
En kanon jacka för den frusna personen. :) 
Visa fler inlägg