Tillbringat dagen med..

Idag har jag varit ledig också.
Redan igår bestämde jag & Emma att vi ska åka o köpa pulkor pt barnen. 
 
Dom hade köpt nya bilbarnstolar som är flyttbara lättare än dom andra så det går flytta ifrån bil till bil. 👌
som jag väntat på de i tre års tid 😂
 
Nu kan barnen åka med mig i min bil också eftersom dom bara har en bil o dags läget o Björn har den till jobbet blir dom låsta, men nu kan vi göra saker mycket lättare dock ska dom väl köpa en till bil. 
 
Emma testade stolarna igår och dom fäster man med Isofix och vi hade sånt i bilen tur de.
Idag så testade vi och barnen var taggade att få åka med moster i mosters bil förstå hur roligt & spännande detta var. 😀
 
 
 Pulkor inköpta, lite lunch sen åkte vi tillbaka till Pappa vi hade dumpat av hundarna där och han har en bra pulka backe.
Tanken var att dom skulle med hem till mig, men de blir lite rörigt med tre hundar o två vild barn på två personer var en vild valp. 😀
 
Pappa tog hundarna, vi lekte lite i snön. 
Innan vi gick dit och barnen tycker de är
roligt där för dom älskar Harry (ena katten) 
åh han älskar folk. 
 
 
Man skulle ha grillat korv i sån här dag. 😀
Funderar på om man ska styra upp en helg med pulka åkning sen korv till lunch idag körde vi på kokt korv med bröd.
 
Sedan tyckte Alwa att hon kunde få sminka sig..🤣😍
Jag dog av skratt när wiggo kommer med ett läppstift Viktoria lämnat hos Pappa och vi säger vad är det där efter kommer Alwa o herregud.. 😂
 
 
Hon är underbar ❤️😀😂
 
I övrigt så har jag fixat lite hemma. 
Städat, Oscar satte upp mer grejer idag så duktig 😊
Visa fler inlägg