Woho ny outfit 😉

 Nu är humöret betydligt bättre.
Tänkte bjuda på ett outfit inlägg igen, men skriver via telefonen så kan inte länka till kläderna, men kanske kan gå in ikväll via datorn och fixa eller så får ni skriva kommentar så får ni direkt länk då.
 
Beställde nya byxor på hm när de var på rea så fick ett par jeans för 149kr! 👌
 
Har haft flera par av dessa byxor och förra paret såldes i helgen dom gråa jag ev visat någon gång? Då dom blivit alldeles för stora och nu när jag beställde ett par ljusa som är ett måste att ha vår/sommar så tog jag o chansa på en storlek mindre och väl hemma så insåg jag att jag utan problem kunde ha dom. 😍
Kanske till och med vågar ta ytligare en storlek mindre nästa omgång om någon månad!
 
Oscar trodde att jag gått ner då vi dragit ner på fika, godis, osv.
När det varit så extremt varmt har ingen av oss känt sug egter varken mat eller godis, men jag har också börjat gå planerade promenad med Zeke och nu tänker jag börja cykla till o från jobbet dom dagar Oscar har Zeke hemma.
 
Här ser ni lite av senaste nytt! 👌
Ny t-shirt ifrån ellos
Linne vanligt basic ifrån hm
Byxor ifrån hm+ 
Visa fler inlägg