Andra passet!

Idag var andra passet på gymmet. 🏋🏻‍♀️
Oscar skaffade gymkort 😊
Han har turen o få de betalat av sin arbetsgivare lyckost!!
Så han köpte för 12 månader fick 14 månader då 2 månader gratis.
 
Själv binder inte jag upp mig utan kör månadsbetalning funkar detta kommer jag binda mig o då blir de lite billigare inte mycket därför kan jag lika gärna betala 549kr/månaden. 

Dagens träningspass gick riktigt jäkla bra!
Först uppvärmning på crosstrainer o sen hann jag köra en maskin själv innan sjukgymnasten kom o vi gick o prata lite och gick igenom ännu mera saker. 

Hon hjälper mig mycket med kost o annat också hur jag mår osv.
Och sen visa hon lite nya maskiner hon tyckte vi skulle lägga till idag.
Så de blev lite nya övningar och efter jag kört dom nya så checka hon av att jag kunde dom vi körde i måndags sen fick jag avsluta själv
 
När hon gick tänkte jag ska jag avsluta o gå hem? Men jag hade inte kört alla maskiner jag skulle så nej på bara så jag körde dom sista en del gick lite trögt o andra bättre.
 
Trött som tusan i kroppen efteråt men va pigg man blir. ♥️😀
Idag prata hon om saker o jag kände bara lycka i kroppen så mycket beröm jag fick jag har gått till gymmet 2 dagar denna vecka!
De är bannemig otroligt vi hoppas nu att vi håller i detta. 

Idag släppte mycket ångest och stress.
Och ångest & stress kommer inte leda till något bra så bättre o försöka fokusera på o må bra.

jag tänker inte stressa fram något för någon annan skull utan gör denna resa enbart för mig själv. 😊
Visa fler inlägg