År 2020 🎉

Nu ska alla skriva och minnas tillbaka på året som gått själv minns jag knappt mycket mer än få saker där o få saker där liksom. 
År 2020 startade väl sådär Corona kom till Sverige.
Jag blev sjuk 1 april och var hemma en månad ifrån jobbet vilket tog enormt mycket på mig psykiskt.
Jag fick inte träffa någon, jag fick inte jobba, jag fick inte gå o handla m.m. 
Där blev jag deppig och de var tufft inte minst för Oscar också som fick ta mycket mer ansvar eftersom jag fick knappt gå ut.
Jag gick ut o gick med hundarna givetvis, men de var också jobbigt för jag mådde så dåligt. 

Började jobba de tog tid o återfå energin.
Semestern var skön vi tog de rätt lugnt. 

 Phoenix har verkligen haft en upp o ner år, men vi har äntligen funnit saker som fungerat. 🙂
Med foder m.m. 

Vi avslutar 2020 med flyttlådor osv.
Men hoppas 2021 blir ett kanonbra år.
Ny lägenhet, bättre schema på jobbet med start nästa vecka.
Hundarna mår bra framför allt Phoenix har vi fått rätt sida på. 🙂
 
Jag tänker inte rabbla mer om detta år vi lämnar de snart o blickar framåt. 
Är positiv 😀
Bara Corona kunde lugna ner sig så vi kunde återgå mer mot det normala. 

 
Visa fler inlägg