Woho ny outfit 😉

 Nu Àr humöret betydligt bÀttre.
TÀnkte bjuda pÄ ett outfit inlÀgg igen, men skriver via telefonen sÄ kan inte lÀnka till klÀderna, men kanske kan gÄ in ikvÀll via datorn och fixa eller sÄ fÄr ni skriva kommentar sÄ fÄr ni direkt lÀnk dÄ.
 
BestĂ€llde nya byxor pĂ„ hm nĂ€r de var pÄ rea sĂ„ fick ett par jeans för 149kr! 👌
 
Har haft flera par av dessa byxor och förra paret sĂ„ldes i helgen dom grĂ„a jag ev visat nĂ„gon gĂ„ng? DĂ„ dom blivit alldeles för stora och nu nĂ€r jag bestĂ€llde ett par ljusa som Ă€r ett mĂ„ste att ha vĂ„r/sommar sĂ„ tog jag o chansa pĂ„ en storlek mindre och vĂ€l hemma sĂ„ insĂ„g jag att jag utan problem kunde ha dom. 😍
Kanske till och med vÄgar ta ytligare en storlek mindre nÀsta omgÄng om nÄgon mÄnad!
 
Oscar trodde att jag gÄtt ner dÄ vi dragit ner pÄ fika, godis, osv.
NÀr det varit sÄ extremt varmt har ingen av oss kÀnt sug egter varken mat eller godis, men jag har ocksÄ börjat gÄ planerade promenad med Zeke och nu tÀnker jag börja cykla till o frÄn jobbet dom dagar Oscar har Zeke hemma.
 
HĂ€r ser ni lite av senaste nytt! 👌
Ny t-shirt ifrÄn ellos
Linne vanligt basic ifrÄn hm
Byxor ifrÄn hm+ 
#1 - - Anita:

Snygga Inköp :D

Svar: Tack 😀
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

SĂ„ modigt att skicka efter byxor.....
Roligt att du kunde ha en storlek mindre...

Svar: Ja de var kul 😀
Erika Pettersson