#1 - - marianne:

Men va....6 Är? Jisses hur lÀnge har vi följt varandra?

Svar: Haha ja du jag vet faktiskt inte men han blir de i augusti 😂😍😀 Lilla hjĂ€rtat ♄
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Du hade Raski och en svart hund som jag inte minns namnet pÄ, och jag tror att Grim levde, men du hade inte hand om honom.
Det var innan du flyttade till det stall dÀr hon stod de sista Äret, undrar om du inte höll pÄ att rida in henne dÄ i början?!
Jag red vÀl pÄ Brigade och han skadades ju 09-10 pÄ vintern.....fick somna maj-juni11, sen hÀmtade jag ju Ava i samma veva

Svar: Hade jag köpt henne precis dĂ„ kanske? Ja dĂ„ hade jag Izor som somna in drygt ett Ă„r innan Zeke flyttade hem till mig đŸ„°
Jag kunde ju inte vara utan hund försökte ju med o skaffa katter men de var inte samma sak men dom bor ju hos pappa fortfarande sĂ„ dom finns ju kvar Ă€nnu. 😍

Köpte Raski 2009 tror jag hon var vĂ€l född 2008 om jag inte minns fel och 2012 somna Grim in i september om jag inte minns galet fel, 2013 somna Izor in i september och oktober 2014 skaffa jag Zeke. 😀

Var tvÄ tuffa Är dÀr nÀr Grim & Izor gick bort.
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

DÄ bestÀmmer jag att det Àr sen 11 nÄgon gÄng, för jag har för mej att Raski var tre Är, men jag vet att du skrev om Grim, tror du var med nÀr det var dags för honom.
Kunde inte gÄ tillbaka sÄ Ängt i din blogg, men ska kolla hur det gÄr hos mej.

Svar: De Ă€r nĂ„gra Ă„r Ă€ndĂ„ 😉
Erika Pettersson