Röstat

Efter jobbet idag så åkte jag raka spåret och förtidsröstade
Jag tycker inte man ska behöva berätta vad man röstar på ändå frågar många människor vad ska du rösta på osv.
Jag kan prata om det hemma, men varför ska jag diskutera de med andra människor?
 
Alla har vi olika åsikter och det får man ha!!
Ingen behöver rösta likadant det är bara så det är. 😊
 
I övrigt valde jag o sjukskriva mig imorgon.
Har blivit sämre under natten på jobbet jag orkar ingenting att massor lyft påverkar kroppen och i natt hade jag så jäkla ont i halsen frös så in i helskotta.
ingen tackar en sen när man ligger däckad.
är ledig tisdag & onsdag också så har tid på mig o kurera mig. 
 
Har sovit av lite på dagen idag.
Går på tabletter så känns mig okej men så fort man rör sig tog en promenad med Zeke så var jag mer än trött helt förstörd.. 😥
 
Vill bli frisk hade gärna jobbat, men vad ska man göra.
Sjukdom hemma + på jobbet det känns inte bra. 
 
Ska krypa ner i sängen och läsa min nya bok kommer inte ha några problem o somna iallafall så trött jag är. 
 
#1 - - Marianne:

Nä man behöver inte alls berätta vad man röstar på, jag pratar så gott som aldrig politik. Igår var det en kille på festen som tjatade och gav sej inte förrän jag sagt vad jag röstat på, så jag sa något parti och han började genast fråga om jag visste och pratade om vad de stod för...så jag sa att han kan ju inte veta mina erfarenheter eller ens om jag talat sanning....hehe

Svar: Tycker folk är as konstiga som prompt ska veta vad man röstar på. 😓Jag svarar de har inte du med o göra. 😉

Har för övrigt uppdaterat andra bloggen du vet 😊
Erika Pettersson