Ny oro..

När jag började på detta jobb för 3 veckor sedan kände nu kan jag slappna av, men nej du glöm de du kommer aldrig kunna slappna av. 😓
 
Just nu känner jag mig stressad & förbannad rent utsagt för ska ytligare en förändring ske på jobbet och gällande schemat så tvingad jag att sänka min procent.
Inte av min arbetsgivare utan av mig själv.
 
Så jag jobbar redan nu tar på krafterna jag orkar de ungefär precis det kommer bli bättre när jag kan slappna av mer och är inne i alla rutiner och kan sova bättre när jag sover på jobbet. 
Det tar dock lång tid tydligen.. 
 
Jag trivs jättebra, men jag vill inte utöka med en dag till.
Ni har sett mitt schema i tidigare inlägg länk här.
När man ser mitt schema kanske man tänker, men du har ju stora glapp, ja!
Men dom går åt för återhämtning när man jobbar dygn så
behöver man lite längre ledighet.
 
Sker förändringen så kommer jag behöva öka med 5
timmar till och då jobba 13.30-18.30 dubbelbemanning.
Visst låter de gött men nej tack..
Har bra arbetskamrater men jag vill ha tid hemma också tid o göra annat än att konstant jobba.
 
Vi ska tydligen gå med på att ändra o finna oss i saker hela tiden men då tar jag tjänstledigt dom procent som blir av dom 5 timmarna ev tar jag bort ytligare ett pass o sänker med 11 timmar och de blir straxt under 10% så går ner till runt 97% eller 90-92%.
 
Anledningen att jag är förbannad kan jag inte gå in på.
Men det känns bara så tungt just nu.
Snart semester underbart skönt, men samtidigt missar jag personalmöten där det kommer diskuteras saker som detta.
 
Men vad ska man göra att jobba 100% är min dröm jag vill verkligen inte sänka min procent!
Oscar säger att vad spelar det för till om du kör 90 eller 100 men för mig är heltid väldigt stort o något jag vill ha.
men jag ska ta reda på hur mycket jag tappar i lön om jag sänker min procent.
Skönast vore o ha kvar nuvarande lön men sänka procenten 🤗😉
men de skulle ens arbetsgivare aldrig gå med på.  
 
Suck ska försöka koppla av..