Bästa Oscar ❤️

Idag är Oscar ledig han är ju alltid ledig varannan fredag när han går eftermiddag. 
Idag har han låtit mig få världens sovmorgon det är ju inte direkt vanligt nu när man har en liten valp. 😉
 
Men han tog hundarna vid 06.00 tiden och sedan runt 08.00 igen vakna Phoenix igen och skulle ut.
Oscar gick upp utan att säga till mig o lät mig sova ut ordenligt. 😀
Jag behövde nog de jag har ju varit uppe varje morgon sen Phoenix flyttade hem och jag har ensam i veckan tagit hand om hundarna, sprunigt ut och in eftersom han jobbat så har jag inte kunnat få avlastning.
 
Idag har de varit jätte lyxigt o kunna gå ut båda osv.
De är mysigt o ha varsin hund att gå med också även om Phoenix inte får gå med på ordentliga promenader ännu.
 
Har även ringt o bokat vaccinationstid för Phoenix som han ska ha vid 12 veckor han blir nämligen 11 veckor på Söndag. 😨
Förstå vad fort tiden går.
 
I morgon ska vi försöka fota lite nya bilder på honom eller på söndag så man kan jämnföra.
 
 Phoenix har varit väldigt trött igår & idag inte konstigt kanske med tanke på att han växer så enormt! 
och sen leker han o rejsar som en tok sen däckar han.
 
vi har idag mesta dels slappat och sett i fatt serier som gått i veckan, urmysigt! 😀
#1 - - Marianne:

Så skönt att få sova ut.
När jag hade hundar som behövde morgonpromenad, var det svårt att komma igång de dagar jag slapp gå upp och ut....samma då någon annan hade stallet på morgonen, vanans makt ;)

Svar: De kan jag hålla med om när Oscar tagit Zeke innan eller som nu då tar båda så skulle jag kunna ligga i sängen hela dagen och inte kliva upp. 🙈Kroppen stannar av på något vis o vill inte komma igång.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Jag var seg halva dagen....kände mej inte vaken

Svar: Haha 😀
Erika Pettersson