Shopping i Ullared đŸ„°

Vilken shopping detta blev. đŸ„°
IgÄr var det sÄ himla mycket folk nÀr vi kom ner till varuhuset.
Kallt och ruggit fick vi köa in inte jÀtte lÀnge, men det var kallt.
 
Första vÀndan inne kom inte jag igÄng jag tror det var för mycket folk för min smak sÄ första vÀndan blev billig vÀldigt billig.
Men ficl lite nya klÀder till oss bÄda och lite annat sÄ klÀdavdelningen hann jag klar med direkt.
Samt födelsedagspresent till Oscar vilket var roligt o hitta.
 
Efter en god middag & drink pÄ harrys sÄ blev det dags för omgÄng nummer 2 nu fylldes vagnen ordenligt.
Jag fick tag i sÄ mycket jag ville ha och blev mer Àn nöjd detta Àr nog min bÀsta shopping runda i Ullared.
Kanske för att jag var snÄl och köpte bra saker inte bara skit för att det Àr billigt.
En del saker avstod jag ifrÄn dÄ det Àr billigare o köpa hemma sÄ de fick jag stryka ifrÄn listan.
 
Jag Ă„ker hem med massor nytt till mig, till Oscar, till hundarna som fĂ„tt varsin ny hundbĂ€dd, samt grejer till vĂ„rt nya hem. ❀
Och jag har 1000kr kvar hur Àr det ens möjligt? 
Jag skulle kunna handla upp dom absolut men för det första vad ska jag handla? 
De vi behöver Àr nytt porslin och det gÄr inte dra ifrÄn Ullared o hem.
Lite mer tavlor men de köpte jag faktiskt fast fler behövs, men eftersom jag inte vet fÀrger osv Àr det svÄrt sÄ vill avvakta lite inte bara köpa för att.
 
Fick inte tag i sĂ„n ljusbricka jag ville ha men vet att de finns hemma pĂ„ dollarstore sĂ„ kommer Ă„ka dit i veckan o köpa en. 😀
 
Passade pÄ o köpa som ny stekpanna billigt som tusan för en fin.
Lite annat smÄtt och stort som taklampa en till behöver vi och sedan fönster lampor hittade jag helt underbart fina.
 
Jag minns knappt vad jag köpt, men jag Äker hem mer Àn nöjd och 1000kr kvar!
För övrigt skulle vi inte fÄ in mer i bilen sÄ Àven om jag vill shoppa mer sÄ fÄr det inte plats sÄ dÀr av bestÀmmer jag nu Àr jag nöjd. 
Vi har fyllt en hel takbox samt ett mega stort bagageutrymme och Ă€ven inne i bilen sĂ„ nog har vi handlar grejer. 😂
 
I maj ska vi Ă„ka igen fast dĂ„ mĂ„ste vi ha tvĂ„ bilar eller slĂ€pkĂ€rra sĂ€ger vi. đŸ˜‚đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
DÄ slankat nog ha samma budget eller mer för dÄ har man flyttat och vet vad som fÄr plats och inte fÄr plats och man har hunnit veta vilka fÀrger man tÀnkt ha i vardagsrum, kök, sovrum o gÀstrummet.
Vi har ju massor redan idag tavlor, men passade faktiskt pÄ o köpa krukor för det var billigt Àven levande blommor var sÄ frukansvÀrt billigt sÄ hoppas dom överlever resan hem.
 
Superbra helg ❀
LĂ€ngtar till maj dĂ„ blir det en omgĂ„ng igen tvĂ„ dagar för det var sĂ„ skönt o gĂ„ in igĂ„r vid 19.30 o köra till 21.45 det var dĂ„ man hirrade allt man ville ha!Â