Sheltieträff

  Idag efter jag slutade jobbet så åkte jag och hämtade Oscar & hundarna för att sedan åka och träffa Atlas med sin matte Annelie.
Fick en förfrågan i vår facebook grupp om vi ville ses och leka lite med Atlas och jag är ju inte långsam med att hänga på så jag sa givetvis vill vi de så datum & dag bestämdes. 😄

Lite kortfattad info:
Atlas är ifrån samma kennel som våra två och är två år gammal på Fredag. 😉
Zeke är morbror till honom då Atlas är efter Zekes syster Looka.
Jag är ju inte jätte fan av färgen blå även om jag börjar gilla vissa otroligt mycket och en av dom är Atlas.
När jag såg honom första gången som valp så vart jag så sugen på o köpa honom.
Han är jättefin!!

Lite mer roligt med detta är att Atlas, Zeke & Phoenix är namn ifrån tv serien gladiatorern. 🤣
Så vi skoja och sa idag att dom tre gladiatorerna möts och vi bokade redan nu in en träff igen nästa vecka och hoppas även Zekes halvbror Tintin vill följa med.

Jag missade ju kameran hemma eftersom jag jobbat sen igår och det blev en aning stressigt när jag skulle hinna hem o hämta Oscar&hundarna så de glömdes bort.
Nästa vecka ska kameran följa med jag lovar!! 

Alla bilder är tagna med mobilen och lite zoom så kvalitén suger, men ni får se lite.
Här kommer även filmklipp.

#1 - - Marianne:

Men åhhhh <3 så fin Atlas är, HUR kan du inte vara fan av blå sheltie?
Nu saknar jag mina två collie,
Kul att ni bor så pass nära att ni kan träffas och hundarna kan leka med varandra.

Svar: Haha, jag vet inte jag älskar dom trefärgade 😍Ser jag en sån valp slår hjärtat lite extra, men slla är vi så olika.
Men sen kommer såna som Atlas där man bara wow en sån skulle jag kunna tänka mig faktiskt.😊
Erika Pettersson