Men hallĂ„.. 😀

HĂ€r har det varit tyst och jag har inte haft nĂ„got speciellt att skriva om heller. 😓
 
Jag har jobbat MÄndag till Fredag denna vecka.
IgÄr sÄ var jag sÄ frukansvÀrt trött nÀr jag slutade vid 16.15 och jobbat pÄ tvÄ stÀllen supertrevligt!
 
Denna helg spenderas vi faktiskt hemma sÄ himla skönt.
KÀnner att kroppen & huvudet behöver ÄterhÀmÀtning.
 
Jag har vĂ€rldens problem o haft hela veckan med vĂ€rk foten Ă€r ett mindre helvete nu för tiden Ă€ndĂ„ var jag ivĂ€g i maj.. 😞
 
VÀrken gör mig irriterad & lÀtt pÄverkad för minsta lilla.
Tackar vet jag vÀrktabletter.
 
Hoppas ni haft en bra vecka.
SjÀlv har jag som jag skrev jobbat, mer eller mindre besök posten dagligen hÀmtat & skickat paket.
 
Det blev ju lite panik dÀr nÀr vÀrmen slog till och man insÄg att man inte har nÄgra sommarklÀder jag panik bestÀllde till mig & Oscar Àven skor till mig.
sÄ paketen har trillat in sedan har jag sÄlt av med för smÄ klÀder.
 
 Bland annat blev den flera nya leggings trekvarts
TvÄ pack trikÄklÀnningar en rosa o en svart
MÄste verkligen köpa fler
 
Blev lite shorts ocksÄ men allt har inte kommit HM mejlar hela tiden ut mejl att dom har försenade leveranser sÄ kommer vÀl under nÀsta vecka.
Till Oscar hittade vi tvÄ nya shorts sÄ otroligt snygga o tydligt var dom sköna sÄ han har nu tror de Àr 4-5 stycken över sommaren. 
Â