Magsjuka?! đŸ˜Ș

Det vĂ€rsta som kan hĂ€nda nĂ€r man jobbar Àr vĂ€l att fĂ„ magsjuka eller vad det nu Ă€r jag fĂ„tt! 😓
Klockan Àr just nu 02.56 och jag la mig 23.30 efter ett kort samtal med Oscar nÀr han slutade jobbet. 
 
Vid 2 ca hade jag inte somnat och legat oroligt och vridit o vÀnt pÄ mig sedan började magen krÄngla!
JodĂ„ det var nĂ„got pĂ„ gĂ„ng 😓
 
Spydde tvÄ gÄnger sen ringde jag Oscar jag visste att han hade telefon pÄ ljud o tur i oturen hade han inte lagt sig för o sova..
han slarvar nĂ€r jag inte Ă€r hemma med de dĂ€r. 😉
 
Ringde sedan bredskapschefen som tyvÀrr ingen kunde göra, men skulle se till att det kommer in en o löser av mig 6.30-7.00 imorgon.
 
Jag ber till högre makt att timmarna som Àr kvar gÄr fort!
Jag vill hem nu..
 
Kommer troligtvis inte kunna somna mer sÄ fÄr sova sÄ fort jag kommer hem sen.
 
SlÄr vad om att jag Àtit nÄgot olÀmpligt för detta kÀnns inte som riktig magsjuka Àven om det kÀnns minst lika illa som magsjuka men ÀndÄ kÀnns de skumt.
 
Passa er vad ni Ă€ter i vĂ€rmen det gĂ€ller o inte ha nĂ„got stĂ„ framme för de blir dĂ„ligt fort!!Â