Jobbat på..😉

Idag klev jag upp redan 5.20 yeah. 😐
Jag hade problem att sova i natt sedan när Oscar åkte i morse gick det inte att koppla av.
 
Valde o gå upp ta ut Zeke på promenad, duscha & äta frukost. 
Jag skulle iväg idag o jobba 2 timmar & 15 minuter på ett boende samma som syrran jobbar på, men hon & jag var inte på samma avdelning.
Jobbade 7.15-9.30
 
Låter löjligt med så få timmar, men det var nog bra för jag har varit stark motståndare till o jobba på boende.
Eftersom jag skulle täcka upp så korttid så orkade jag inte tjafsa med någon så jag gick dit.
Och vet ni de gick jättebra! 😊👍
 
Var med på morgonbestyren och de flöt ju på hur fint som helst var jag o en ordinarie men de gick bra.
lite nervös var man o kände sig lite vilsen, men ja de funkade och jag skulle nog kunna tänka mig att gå tillbaka dit igen iallafall till den avdelningen. 
 
Tog även en fika hos Emelie idag eftersom Zeke var hos Pappa o lekte med Texas passa jag på o åka till henne.
Blev en intressant fika för jag hade så himla mycket o berätta.
 
och ikväll har de hänt mer så vi får fika snart igen iallafsll ta en kaffe. 😊
 
 I övrigt är jag så tacksam över att ha Zeke i mitt liv ❤️
Oscar & jag älskar honom mer än något annat.