Jag skulle ju.. đŸ€”

Jag skulle ju ta det lugnt idag pga extremt trötthet, irritation som bubblar inom mig.
 
Slutade jobbet 10.30 efter ett jourpass, handla lite som vi hade missat o kolla om de fanns hemma eller inte, Ă„kte o hĂ€mtade hem Zeke ❀
 
Blev hem o Àta och sedan vila iallafall en stund.
sen ringde de om jobb i veckan, mejlen rullade in, osv.
Klockan 14.00 skulle Zeke till veterinÀren för vaccination tog ju inte mÄnga minuter o beröm fick vi för hur fin han var bÄde i mun & hull. 
 
Syrran ringde samtidigt för hon hade sagt en stund innan att hon skulle komma med barnen, men hon ringde o sa att mormor bjuder pÄ fika ute pÄ gÄrden sÄ blev o Äka hem parkera bilen o invÀnta att hon kom med barnen ifrÄn dagis sedan gick vi dit.
 
Vilken vÀrme vi haft idag mÄste varit varmaste dagen jag Àr helt slut o brÀnt mig, men men.
alltsÄ vilken vÀrme o dricker dÄligt gör man.
 
Blev iallafall lek, bus o lite fika.
Skönt o kunna vara ute jobbigare för hundarna dock men jag duscha Zeke kallt innan vi gick ivÀg sen blöte ner honom igen utomhus för o kyla ner honom. 
Man mÀrkte direkt att han blev piggare dÄ.
 
 
Vart en bra dag o irritationen slĂ€ppte till viss del men nu Ă€r man bra trött faktiskt. 😳