För mycket!

Dåligt bloggande här ifrån min sida, men det som händer är så tråkiga saker så jag känner inte ens för att skriva om dom här. 

• Jag hade sett fram jättemycket i mot min semester i augusti som inte längre blir av.
Jag valde ju att jobba denna sommar också trots att detta är min första sommar sedan 2013 som jag har möjlighet att vara ledig. 
Saker & ting blir inte alltid som planerat och det blev missförstånd som jag nu hoppas är utredda och inte kommer upprepas för någon för det var tråkigt för oss alla.

Vi blickar framåt..

• Utöver 
detta så beter sig folk rent utsagt förjävligt!
Igår brakade helvetet löst igen och just nu känner jag bara hejdå ingen är värd min energi och min tid och det gäller fler än man vågar en tro.
Fy fasen hur folk egentligen är och dessa är man dessutom släkt med ? Eller blev det något galet där på vägen tro? 

• Problem på jobbet, vi är väl inte förvånade?
Eller problem och problem, jo jag är ledsen hela dagarna och idag skulle min chef ringa mig, men av någon anledning gjorde hon inte de så hör hon inte av sig imorgon får jag kontakta henne.
Förhinder kan alla få, men hon lovade o ringa mig.

Jag har så mycket känslor i kroppen som jag inte själv reder ut och jag har underbara kollegor som stöttar mig, men detta måste jag nog jobba på ihop med min chef för det är hennes sak o ta tag i allt.

Mycket på en och samma gång, men man brukar säga en olycka kommer aldrig ensam.
Men vissa saker kan jag styra över själv och det är vilka i min famil jag vill ha i min närhet och vissa är så jäkla konstiga så dom får hålla sig på sin kant mig lär dom inte kontakta igen i alla fall!

Ingen ska eller får sätta sig på mig utan jag är stark eller jag försöker vara de.
Min KBT terapi gör såna underverk med mig alltså varför gjorde jag inte detta tidigar för. :D