Balkonghäng ❤️

Och där har en ledig helg passerat imorgon väntas jobb igen, men jag borde inte klaga jag kör bara 4 dagars jobb denna vecka nämligen. 😄

Idag tog vi en ordenligt sovmorgon jag tror klockan var omkring 10.30 när vi bestämde oss för o kliva upp.
Jag hade redan hunnit ta en morgon promenad med Zeke skulle bara lägga mig i sängen efteråt o kolla lite på stresshjälpen i telefon och göra några uppgifter inför nästa inlämning och jag lyssna igenom lite video klipp och sen rätt snart somna jag. 

Positivt kanske eftersom det fick mig o bli lugn.

Eftersom Zeke inte behövde gå ut direkt så fick vi ett ryck o städa balkongen, sagt & gjort.

Vi fixade i ordning och käkade frukost ute på vår lilla balkong. 
Den är minsann inte stor, men de är ju mysigt o sitta där förra sommaren satt vi aldrig där så vi gjorde den aldrig mysig.

 
 Lite blommor och ev en matta eller hur 👌
 
 
I år får vi se den är som sagt rätt liten, men nu blev jag sugen på o fixa lite blommor, ev köpa någon matta man kan ha på balkongen.

I alla fall så blev det fruksot, lunch & middag ute på balkongen idag supermysigt.

Just nu sitter jag på balkongen med datorn och bloggar för de är lagom svalt inne är det rätt varmt och Zeke ligger under min stol .
 
Dessutom strular blogg.se rejält!!
Antar att det är så för er också håller på o bli galen.

Hoppas detta inlägg går och få iväg i alla fall.

Idag har vi varit och hämtat en ny tv bänk och fixat i vardagsrummet, handla lite glass och lite till Pappa.
I övrigt inget mer jag har läst o läst älskar slutet på böcker för det är då det är så himla spännande att man inte kan lägga undan boken.
 
Ser ni bilderna? Ibland när jag kollar är dom där ibland inte.
varför måste blogg.se strula för. 😡
#1 - - Marianne:

Jo bilderna är med, jag har mailat blogg.se nu så hoppas det ordnar sej.
Fina balkongmöbler ni har😊
vet inte hur det är hos er, men man brukar ju inte få hänga blomlådor utanför räcket, så då blir det ju ännu mindre plats på balkongen...
Jag kan ju inte bestämma mej angående de där möblerna.....kommer jag verkligen att behöva ha plats för fyra? Vilka skulle det vara? Och när? Och var exakt skulle jag ställa de? Här finns ingen naturlig plats, där plattorna ligger är det ingen sol förrän ganska sent.
Ja jag vet...jag är lite knäpp 😂

Svar: Vilken tur jag fick göra om inlägget 5 gånger för att det skulle funka höll på o bli galen. Det finns krukor i plast man sätter på räcket 😊
Såg såna på dollarstore bland annat, men tror jag han upp tanken rätt fort faktiskt jag kommer inte orka sköta dom.

Har nog med mina hortensia hemma attans vilka krävande blommor!
Torkar ut fort gör dom också ändå vill jag ha minst två till 😂
Vill ha två i köket också ev två i sovrummet men får se vart efter.

Dom kostar ju lite o köpa in o de är inte värt pengarna om dom dör för att man inte vattnar dom dagligen 🙈


Haha du får bjuda hem folk som kan sitta i dina nya möbler 😉👌
Erika Pettersson

#2 - - emma:

härligt med balkong

Svar: Ja 😊Ett måste om man inte har uteplats vill väga.
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Jag provade hortensia en gång, det fick räcka, haha
Mina inlägg går inte att publicera, kan inte lägga in foton och kan inte kommentera hos andra på blogg.se
Massa j-a strul så man nästan tappar lusten att blogga..:(
Bjuda hem folk, det funkar inte så bra, här är det parmiddagar som gäller, och i den här hålan är man inte välkommen i bygemenskapen om man är inflyttad....Så nä, det är inte aktuellt

Svar: Haha, jag älskar dom blommorna men nu vill dom två jag har ge upp så överväger o kasta dom o sedan köpa nya men frågan är hur länge dom klarar sig.
Vill ju ha massor blommor i fönstren som står sig länge 😊
Gärna några med lite färg eftersom de är rätt grått/vitt/svart i vardagsrummet.

Så tråkigt att det är så där du bor synd att du inte bodde närmare vi kunde tagit en fika 😁
Erika Pettersson

#4 - - Marianne:

Hortensia är så himla fina...Jag roar man ganska bra ändå, men visst känns det ensamt ibland...

Svar: Jo dom är ju de 😃
Erika Pettersson