Yeah Måndag 🤦🏻‍♀️

Ganska lugn dag trots 3 timmars jobb! 🤦🏻‍♀️
Sovit så frukansvärt dåligt Fredag till Lördag svårt att koppla av på jobbet sen nu två nätter till har varit förjävliga. 
 
Får inse att jag måste sova på en halv tablett atarax  för att få sova okej annars går det liksom inte sover bättre vaknar piggare o mår bättre hela dagen. 
Vet inte om det dämpar ångest eller enbart får mig o sova bra för dom gör mig trött.
 
Dom ska ju inte vara beroende framkalladen, men bara fortsätta en tid till med andra ord. 😓
Har lämnat in en ansökan för KBT träning via internet eftersom jag inte tar mig iväg på massor mötet o skit.
Hoppas detta kan hjälpa mig.
 
Jag känner inte igen mig själv o jag brukar inte prata om mitt mående, men jag tror jag måste inse att jag inte mår bra o måste göra något åt det.
 
Nu ändrar jag o bollar med min semester i sommar tar detta i ett enskilt inlägg någon dag.
Men de blir förhoppningsvis bra i slutänden.
 
Idag skjutsa jag Pappa på några ärenden på förmiddagen, handla lite då det var otroligt billigt på Willys, sen blev det lunch hos Pappa innan jobb 13.00-16.00! 💪
 
I morgon är jag ledig och ska iväg på massage 😊
snacka om lyx.
 
Hade varit så skönt o ta komp lördag & söndag o få långledigt haha, men nej inte förlora ob alltså när det är storhelg.👌🤣