Tempratur skillnad!

God förmiddag! 
Här har jag varit vaken sedan 7.15 jag förstår inte vad som hänt, men jag brukar gå en promenad med Zeke och sedan lägger jag mig gärna igen men inte sista dagarna.

Jag går upp tar en promenad, tar medicin, sen blir de film/serier för Zeke vill gärna sova ett tag till efter promend & frukost.
Antar att det blivit så för att jag är piggare nu när man inte känner samma stress om dagarna.

Sen blir jag otroligt trött på kvällarna dock men de gör ju ingenting det är bara bra om jag somnar och sover tungt så jag får in bättre sömnrutiner. :) 

Det är lite tempratur skillnad ute nu. 
Äntligen har det vänt i morse runt 7 tiden var de 8 minus och nu är det under 4 minus.
Inne är de närmare 22 grader mycket för att jag tände värmeljus på morgonen lite mys stämning medans Oscar osv för han ville ha sovmorgon och kom upp vid kvart i 9.

 
Planerna för dagen är att vi ska dra en sväng till stan och handla på citygross för dom hade bra erbjudanden denna vecka vi verkligen vill utnyttja. :)

Sedan i kväll blir det filmkväll igår såg vi två avsnitt av nya serien advokaten vi betalar för viaplay så där kommer de ut avsnitt tidigare och det finns redan tre avsnitt ute så ikväll blir de o se nya beck filmen på cmore och efter en kvällspromenad med Zeke ska vi se tredje avsnittet av advokaten.

Jag tycker den serien verkar bra lika så nya serien gråzon dom två föll mig i smaken väldigt bra.
Har ni inte sett så in och se gråzon finns på cmore och advokaten finns väl också där? men på viaplay finns tre avsnitt av advokaten och bara 1 tror jag på cmore. 

Hoppas ni får en bra lördag. 
#1 - - Olivia:

Det är riktigt kallt nu, brr! Men skönt att det börjar vända åtminstone :)

sv. ja jag hoppas att det går fort att komma igen! :)

Svar: Åh ja de får gärna bli plusgrader 😁
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Det är skönt på dagarna men så fort det blir mörkt kommer kylan...
Kram

Svar: Oja :/ dagarna är sköna men inte kvällarna jag fryser halvt ihjäl. Kram
Erika Pettersson