Massage idag 💁🏼‍♀️

Ledig dag skulle ha sovmorgon, men klockan 6.10 plingade telefonen jag har stör ej läge i tills klockan 6.00 eftersom bemanningen måste kunna nå mig innan 7.00 om jag ska börja jobba 7.00!
 
Normalt brukar jag somna om men inte idag.
Gick ut ett varv med Zeke och åt sedan lite frukost när vi kom in och gick och la oss igen. 
Men somna jag? Nej..suck
 
Massage idag stod dessutom på schemat har bokat via vårt friskvårds grej klart man utnyttjar de nu. 💁🏼‍♀️
Men herregud jag hade såna spänningar i skulderblad, nacke o ländrygg hon tog i så frukansvärt men jag blev iallafall mjuk i kroppen.
Men nu ikväll jag har så ont i kroppen som träningsvärk, de går inte peta på mig för det gör så ont. 🙈
 
Men ska försöka boka en tid om ca 4 veckor igen tyckte hon.
 
I morgon väntas jobb 7.00-14.30 snark!
Skulle kört 7.00-13.00 så får 1.5 timme o lägga i komp. 😊
 
Ska samla på mig lite mer komp sedan ta ut dom o vara lång ledig. 
#1 - - Marianne:

Skönt med massage, men om du är så spänd och får ont, kanske du ska testa fibromassage....?
Jag har tänkt göra det länge men inte kommit till skott än :(

Svar: Måste googla på vad det är för massage och om de finns här i närheten. 🙈Jag får ont & spänner mig vid kyla bland annat och bara jag står o diskar så spänner jag axlar & rygg ordenligt vet inte varför.

Jag blir lätt spänd :/
Erika Pettersson

#2 - - marianne cargus:

Finns säkert hos dej, det finns ju i den här lilla hålan.

Svar: Inte kollat än, men borde om inte annat finns i stan (Norrköping)
Erika Pettersson