Ledig dag.

Vaknade med sån huvudvärk i morse redan väldigt tidigt, men var dum nog o inte ta några värktabletter utan somnade om igen. 
Klockan 8.00 väckte Zeke mig då var det högtid för promenad och jag hade fortfarande spänningshuvudvärk.
Väl inne blev det muskelavslappnade & värktabletter en kopp kaffe o sängläge låg dryga timmen i sängen inann jag gick upp fixa lite och åt frukost.

Lillsyrran lånade bilen igår kväll tills idag på förmiddagen för jag orkade inte skjusta henne.
Kände att jag behövde få vara hemma idag på förmiddagen o vila upp mig har bara ledigt imorgon & imorgon.

Blev en sväng på Viberga (coop) det var tydligen påskfirande där med lite ansiktsmålning olika erbjudanden, påskkärringar massor folk!!
de har en mega parkering men vi fick leta parkeringsplats alltså händer de här liksom? 😂
 
Blev även lunch på Lindahls med latte & räkmacka för min del, var popmätt efteråt så gott.
#1 - - Marianne:

Usch för att vakna med huvudvärk :( drt har jag gjort varje dag den senaste tiden, jag antar att det har med Ava att göra :(

Svar: De är minsann ingen höjdare :( Åh så tråkigt detta med Ava tänker på dig ❤️
Erika Pettersson