Filmkväll ❤️

När jag kom hem idag efter att ha varit där och sagt hejdå en sista gång så tog Jag,Oscar&Zeke en härlig promenad. ❤️
jag ville bara vara med dom jag älskar mest och känna hur glad & tacksam jag är för att jag har dom två.
Oscar fixade underbart god mat han är duktig.
Sedan blev det filmkväll idag såg vi film nummer två 
now you see me 2 jag tyckte första filmen vi såg igår var riktigt bra, men tyvärr var tvåan sämre dock hade den ett riktigt bra avslut så sista delen av filmen kände jag okej nu gillar jag den.
 
Någon som vet om det finns en 3a?! Eller ska det komma ut en 3e film? 
Finns en trailer ute på 3an men hittar den ingen stannas o jag är sämst på o leta information. 
 
Iallafall god mat, okej film med dom bästa kunde inte avslutat kvällen bättre. ❤️
så skönt att jag har oscar & Zeke.