Vilken röra 😓

Denna dag startade minst sagt rörigt.
Enligt mitt schema sÄ skulle jag jobba 7.00-14.30 idag.
Åkte till jobbet vĂ€l dĂ€r pĂ„ parkeringen möter jag kollegan jag skulle gĂ„ för jag trodde hon hade semester.
 
BÄda blev rejÀlt paffa vad Àr detta nu dÄ?
Hon hade dessutom med sig en intro.
 
Jag valde att Äka hem vi kunde inte sitta fyra personer pÄ en arbetsplats sedan fick chefen tycka vad hon ville om detta.
 
Efter massor samtal, sms osv sÄ slutade de i att jag blev ledig idag.
Dom ringde straxt efter 13.00 och ville ha in mig o jobba 13.30 men jag hade bara schema till 14.30 och dom behövde nÄgon lÀngre tid sÄ det löste sig nog pÄ annat sÀtt.
 
Aja inte mitt fel att nÄgot i schemat inte stÀmde, men surt ÀndÄ o gÄ upp kl 6.00 för ingenting! 
speciellt jag som inte sovit bra i natt usch.
 
Aja jag fÄr jobba rÀtt tufft i veckan sÄ det blir ingen lugn vecka trots de.
 
Har haft huvudvĂ€rk hela dagen o Ă€ntligen börjar de bli bĂ€ttre o trött Ă€r jag riktigt jĂ€kla trött, men fĂ„r inte sova förens ikvĂ€ll. 😮
#1 - - Marianne:

Jag hoppas du fÄr betalt för den dagen de hade strulat till det?
HuvudvÀrk Àr nog inte helt ovanligt i denna tryckande luft...till och med jag har haft det, som annars sÀllan fÄr det.

Svar: Japp jag ska fĂ„ betalat Ă€ndĂ„ 😊Annars jĂ€klar, men dom sa att det Ă€r dom som gjort fel sĂ„ inte jag.
Är less pĂ„ allt nu sĂ„ vill bara ha ett fungerande schema.
Erika Pettersson