Linköping en sväng 🚘

Idag dtog vi till Linköping en sväng. 🚘
Ikea & ikano 
 
Inte ett endaste klädplagg eller skor fick följa med hem de ni. 😉 (ups jag beställde en blusjacka igår ni får se om den passar) 
ska ev beställa en klänning måste fundera först om den är jag eller inte. 
 
Jag kikade i flera butiker men jag orkade helt leta jag tycker inte det är roligt längre o få i butiker o leta på nätet så kan man sortera vad man vill ha byxor, färg, storlek knappt man behöver leta det kommer upp de som finns inne så jäkla smidigt. 👌
 
Dessutom har jag överfullt med kläder det är världens problem just nu så vi måste köpa en byår till!
så de ska fixas framöver.
 
Men vi käkade gott och framför allt fikade gott. 😍
Åkte inte för o köpa något utan vi ville bara komma ut och dom andra handla för vi åkte med Maria, A, Emma, Björn, tvillingarna & Viktoria.
 
Nu ska jag kurera mig för jag har jätte ont i halsen. 😔
 
Ingen sommarvärmen idag inte! 😏
#1 - - Marianne:

Men nu blir jag imponerad 😉😂
Får man se klänningen du funderar på?

Svar: Haha, så glad jag blir 😉Hitta en klänning jag köpt sökte i sån loppis grupp o en hade exakt en sån jag ville aj. 😃

Lägger upp när kläderna kommer👌
Erika Pettersson