Goglass 🍦

Idag blev det en sväng till Goglass i hjortkvarn🍦
Jag, Oscar, Zeke, Viktoria & Pappa
 
Deras glass är helt otrolig!
Tog smakerna ananas den tar jag varje gång det går inte att välja bort sedan blåbär, melon & päron.
tyvärr var melon & päron lite milda i smaken.
sen toppad med mjukglass behöver jag säga att detta är en lunch?
 
Själva kexet kasta jag för de orkade man inte o en del av mjukglassen utan strössel fick Zeke. 😃
Han vill ju också ha glass.
 
I övrigt mår jag inte så bra förkylningen fortsätter 😓
Är ledig imorgon också sedan jobb måndag till tisdag ett 24,5 timmes pass långt, men sen är man ledig lite i veckan innan man kör en intensiv helg.
Andra bloggen är uppdaterad! 
#1 - - Marianne:

Den påminner om glassen jag ätit i Danmark....man behöver inte äta mer dem dagen ;)

Svar: Nej precis mätt & belåten länge 😉Men inte ofta man besöker de stället de är en bit o åka tyvärr.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Kanske lika bra att det är långt dit 😉

Svar: Sant 😉👍
Erika Pettersson