Nya Nike

Beställde i veckan hem ett par Nike air max thea ifrån Zalando trodde jag kunde ha dom, men icke.
Det var de minsta skor jag provat i storlek 39 dom kändes som ett par barn skor.
 
Jag blev jätte besviken över storleken normalt har jag 39 och oftast är dom lite stora, men de går åt när foten svullnad upp.
 
Men iallafall det får bli retur på dom tyvärr.
Eftersom jag blev så besviken eftersom dom jag beställde  hem var rosa så sa Oscar att jag skulle komma och hämta honom i stan så kunde vi kolla på stadium efter ett par Nike skor.
 
Så blev en sväng till stan ikväll 😃
Pappa & Zeke följde med för när jag ringde o bad om hundvakt ville han följa med för han hade tråkigt så Zeke & han väntade utanför medans vi gick in o prövade samt köpte ett par Nike Air Max 90 också en modell jag velat ha otroligt länge, men hade tänkt köpa dom till hösten.
Med hem kom iallafall dessa vita och dom kändes otroligt sköna. ❤️
 
I fortsättningen ska jag inte beställa skor även om det blir billigare så går det inte för längden var bra det var bredden & höjden som inte gick med dom rosa.
skor är en så viktig sak för mig o mina tråkiga fötter och då får det väl kosta lite extra för o pröva och köpa dyrare för att fötterna ska må bra! 
 
#1 - - JUNITJEJ:

Snygga Nike!

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Sköna skor är nödvändigt när man har hund och går på många promenader, det är ju bra att varva med olika par också.
En liten nyfiken fråga 😉 hur många par träningsskor har du nu? 😆

Jag vågar så gott som aldrig beställa skor på nätet, då jag har 40 ibland och 41 ibland och är för bekväm för att hålla på att skicka tillbaka.

Svar: Jag har faktiskt sålt ett par träningsskor jag inte använde 😉Har två par asics och två par Nike nu så sammanlagt fyra.
Dom slits ju så då slänger jag dom två par är redan kastade sen förra året.

Men de går inte få för många skor sen fråga du enbart om träningsskor 😉
Inte om hur många skor haha!
Har ju fyra sommarskor bland annat sen höst/vinterskor.
Och fler kommer det o bli 😀

Nu har dom dessutom öppnat en outlet butik här vi var förbi där idag.
Väldigt litet utbud, men dom hade ett par svart/rosa ascis skor som jag gissar på att jag kommer köpa till hösten. 🤩

Dom stod mitt namn på men blir lätt dyrt dom skorna ligger på 1000kr styck.
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Alltså vad jobbigt när saker redan är ens, trots att de fortfarande står på hyllan i affären. ....haha

Svar: Haha 🙈😂ja
Erika Pettersson