Ny bok 📕

BestÀllde hem denna bok skriven av linda-marie efter de att jag börjat följa henne pÄ instagram.
KÀnde att det vore intressant lÀsning och kanske nyttig ocksÄ för den delen för en annan.
 
NÄgot jag aldrig skrivit om tror jag?
Är min kropp och just nu tĂ€nker jag inte göra de heller. 😉
Kanske Äterkommer till Àmnet, men ska lÀsa ut boken blir nog en del lÀsning pÄ jobbet pÄ kvÀllarna i veckan sÄ fÄr se hur lÄng tid det tar o lÀsa ut den. 
 
 
#1 - - finurliga fröken:

Jag har lĂ„nat den av min syster men har inte hunnit lĂ€sa den Ă€n. Men lĂ€ngtar sĂ„ mycket efter att sĂ€tta tĂ€nderna i den. Följer henne pĂ„ instagram jag ocksĂ„ och Ă€lskar henne! Är du med i hennes Facebook grupp? Alla storlekar Ă€r vackra. BĂ€sta gruppen nĂ„gonsin! Kram

Svar: Gick med i den gruppen nu faktiskt 😀Visste inte att den fanns, men nu Ă€r jag godkĂ€nd sĂ„ de Ă€r kul.

Kram
Erika Pettersson