Klick, klick

Klick o klick så hade jag beställt hem en sommarklänning till igår, nu får det vara nog.. 🙈
Blir orolig för mig själv dessa klädinköp oavsett att jag har råd utan problem så måste jag hejda mig.
 
Lättare sagt än gjort... 
Men igår såg jag en så fin klänning så mycket jag dessutom kostar dom ingenting men ändå så känns dom som otroligt bra kvalité har ju två sedan innan.
 
Ni får se den nya när den kommit kan dröja dock för leveranstiden är 6 till 8 dagar pga högbelasning. 😴
Älskar ju mina andra två så hoppas jag kommer att gilla denna gång att den är lika fin i verkligheten.
 
Blev ju så himla nöjd med min nya tunika ifrån ellos. 
Denna svart/rosa tunika står det att det är iallafall kommer ifrån ellos visade den i ett annat inlägg tidigare är så nöjd.
kommer användas ordenligt under sommaren. 😉
 
 
Nu blir det inga mer sommarkläder utan de är till hösten jag vill ha lite höstkläder mest överdelar, toppar osv.
men sommarkläder har jag så de räcker & blir över.. 🙈
#1 - - Anita:

Åh, är ju så kul att köpa klänningar :D

Svar: Ja jag älskar o shoppa 😀
Erika Pettersson

#2 - - Carolina:

Jättefin! Det är så enkelt att köpa hem klänningar (believe me) men så länge man är nöjd och hoppas du blir nöjd då du får hem klänningen!

Svar: Tack, dock kommer den på bilden ifrån ellos. :)jag la precis upp bild på dom tre ifrån hm jag köpt på mig nu vid tre olika tillfällen, haha.
men när man gillar något så köper man gärna fler av de.
Erika Pettersson

#3 - - Carolina:

Det där med att shoppa för många klänningar är alldeles för enkelt haha! Hoppas du blir nöjd då du väl får hem klänningen :)

Svar: Shoppa överlag är svårt o stå i mot ;)Jag älskar shopping skulle kunna shoppa jämt, men plånboken säger ju annat och vi har inte plats o bygga någon garderob till haha :D
Erika Pettersson

#4 - - Marianne:

Det blir lätt ett klick för mycket...haha

Svar: Haha ibland så 😉
Erika Pettersson