Solen tittade fram đŸŒ€

 
Titta solen var pĂ„ vĂ€g fram under förmiddagen â„ïžđŸŒ€
Men tyvÀrr sÄ ska jag ivÀg och jobba idag igen.
Just nu kÀnns det som mitt liv endast bestÄr av att jobba jag Àlskar ju mitt jobb jag trivs som fisken i vattnet dÀr jag Àr idag, men snart gÄr jag av mitt vik dÀr har dock fÄtt vik pÄ ett annat stÀlle efterÄt sÄ de kÀnns bra.
 
Men kommer sakna att vara dĂ€r jag Ă€r idag, men kanske fĂ„r komma tillbaka dit snart igen. 😊
Jag kliver ju inte pÄ min tjÀnst förens efter sommaren som jag fÄtt sÄ ett tag till kör vi ju pÄ resurschema & hoppar in pÄ vik.
 
Dock har energinivÄn sjunkit igen igÄr kvÀll började halsen brÄka hosta och ont i halsen Àven haft huvudvÀrk i stort sett dagligen sista veckan.
 
MÄr inte tipp topp, men ska försöka ta mig igenom denna vecka och kÀmpa pÄ nu tills den 29e för dÄ gÄr jag av detta vik.
 
Jag vill ju inte avsluta de hela med en sjukskrivning! 😓
Men dessa förkylningar ger aldrig med sig jag mÄdde riktigt bra o var pigg tills igÄr.
#1 - - Marianne:

Åh vad segt om du blir förkyld igen :( förstĂ„r om du inte vill avsluta med en sjukskrivning, men ta hand om dej.
Ett tips...börja med ingefÀra varje dag. ..det har jag gjort ju en lÀngre tid och jag kÀnner inte av vÀrken samma sÀtt lÀngre, ingefÀra Àr ju inflammationshÀmmande...jag kör i juicemaskinen och dricker lite varje morgon...vissa Àter en bit, men det Àr ju lite starkt..

Svar: Jag tror jag klarar mig faktiskt förkylningen vĂ€nde. 😁Körde nĂ€sspray & halstabletter en dag sen dagen efter mĂ„dde jag sĂ„ mycket bĂ€ttre igen kanske ocksĂ„ för att jag dricker mycket pĂ„ jobbet.

VÀtska driver vÀl ut skiten ur kroppen o pÄ jobbet dricker jag mycket vatten sÄ de hjÀlpte nog kÀnner mig betydligt piggare igen.
Har Àven haft typ bara kvÀllspass denna vecka sÄ kunnat sova ordenligt pÄ morgonen efter man gÄtt promenad med Zeke.
Dock försvinner halva dagarna pga de men vÀrt de om man orkar jobba.
Erika Pettersson