Nytt till våren

Vem älskar inte att hämta ut nya kläder
Idag kom ett av två paket roligaste var att de jag beställde bara för några dagar sedan kom idag och de jag beställt för ca en vecka sen har inte kommit, men men.

En ny vårjacka kom oja jag köpte en ny jacka nyligen.
Men kände att den var mer till snyggt och inte så praktiskt när man jobbar o behöver fler fickor för o få med sig nycklar, bilnyckel osv, larm osv beroende på vart man jobbar.
så hittade denna marinblå på rean på ellos länkar den här

 
Sen såg jag flera snygga toppar på rea, men såklart försvann de fort så tog med en snygg topp i beställning hinner ju knappt använda de jag redan köpt innan, haha.
Så denna fick följa med också som vardagstopp.

 
Sen kommer ett par marinblå byxor och ett par ljusare jeans ifrån HM förhoppningsvis imorgon.
Eftersom jag kört mycket svart så behövs lite annan färg nu känner jag.
#1 - - Marianne:

Har du ens plats i garderoben längre.....haha
Toka ;)

Svar: Oja! 😉Har jag inte skrivit om att våran hall garderob blev fixat efter vi fick ny hyresvärd? 🙈😂

Den gick ju inte använda innan men sen fixade vaktmästaren världens grej så nu hänger typ alla jackor där inne och lite annat så efter de sa jag till oscar nu finns plats för hur mycket som helst dock vill jag ha en liten byår till i sovrummet 🙈😂

Ska till Ikea på lördag men tror inte vi köper den då dock den är ju rätt dyr.
Men ska försöka övertala Oscar att de behövs framöver 😉
Erika Pettersson