Kan inte lita på.. 🤦🏻‍♀️

Haft en otroligt lugn dag så himla skönt.
Jag & Zeke har knappt lämnat sängen fram tills lunchtid vid 12.30 otroligt skönt och välbehövligt!
 
Blev en sväng till Emelie på fika på eftermiddagen alltid lika trevligt även om vi snackar om samma återkommande saker, men man behöver ofta ventilera iallafall vi två. 🙈😂
 
Jag insåg också då vilka jag kan låta på blev oerhört besviken o ledsen när Emelie berättar en sak som hon fått till sig klart det var bra att hon varna mig för nu vet jag att denna person svikit mig och varken hon eller jag kan låta på henne! 😪
 
Jag blev riktigt förvånad när jag fick höra detta faktiskt, men aja man lär sig vilka personer man kan lita på och vilka man inte kan lita på.
 
Jag kommer iallafall aldrig mer anförtro mig till denna person eftersom det pratas bredvid mun.
 
Äkta vänner kan man lita på till 100% 👌
Oäkta vänner är ingenting att ha. 
#1 - - Marianne:

Sånt gör en riktigt besviken.....jag brukar tänka på att de som skvallrar och pratar om andra, även gör det om mej, så de skulle jag aldrig anförtro mej till...Sen de som vet allt om alla....tja....ungefär samma sak, även om de inte direkt skvallrar om sånt i tid och otid.
Nä en riktig vän kan hålla inne ett förtroende....jag har också känt mej sviken av min bästa vän....

Svar: Jag trodde att jag kunde lita på denna person, men vi var inte bästa vänner utan med vänner bara. 😊 oavsett så blir jag förbannad & besviken då personen satte en av mina närmare vänner i skiten så hon fick skäll som hon verkligen inte ska ha.Men som sagt man lär sig av sina misstag.

Nu drar jag öronen åt mig och kommer inte lite på någon längre.
Erika Pettersson