Besök på Ikea

Idag blev det ett besök på Ikea vi handlande inte så mycket utan små saker mesta dels.
Tråkiga saker, men sånt är ju nödvändigt också. ;)

Blev fullrulle med tanke på att vi åkte tillsammans med Maria, Agnes, Emma, Björn, Viktoria & Tvillingarna.
Tre små barn som absolut inte ville vara stilla utan man måste ju testa allt såklart, men hur söta är dom inte. 

Jag har äntligen fått mig en helkroppspegel eftersom jag tänkte väggen med mina speglar med ett nytt skoskåp.
Men nu så kan man äntligen se hur nya kläder m.m. ser ut utan att behöva flytta på skåpet eller be Oscar fota så han är nog glad.

Det bästa av allt är att den spegeln går hänga på en dörr så man slipper göra fler hål i väggarna och den är då också lätt flyttbar tyckte inte priset var farligt för en sån heller 299kr på Ikea.
Sen köpte vi lite nya kuddar, sängkläder, mer glas osv.
Jag är nöjd med dagens inköp och inte blev det dyrt heller eftersom vi inte fick plats med skrymmande paket i bilen vilket säkert var tur för det finns en byrå jag vill ha som jag är sugen på o åka dit o köpa snart. ;)

Efteråt tog vi alla en fika hemma hos Viktoria eftersom hon flyttade tillbaka till Linköping för drygt ett halvår sedan och Emma & Björn inte varit där innan nu bor hon ju lite större så nu kunde fler komma o hälsa på samtidigt och det var ju smidigt eftersom vi hämtade & skjutsade hem henne.

#1 - - Natalie Midestad:

Vad roligt och fint med en helkroppsspegel! <3

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson