Våran lördag kväll ❤️✌️

Denna lördag har varit så himla bra ✌️
Lite shopping blev det hittade en tunika jag tittat på nätet, köpt! 😉
 
Vi tog en fika på espresso house, vaniljlatte och delade alla tre på en muffins eftersom vi 1.5 timme senare skulle äta middag. 
Men något sött ville vi ha till o den var god o räckte med typ en sked muffins sen kände man okej tack de räcker. 
den var större än den ser ut.
 
 
Middag på pinchos herregud så gott.
Ni som inte varit där åk dit.
 
Provade en så god drink jag dog den smakade som godisarna, mm.
sedan efterätterna små o söta jag & Viktoria köpte varsin o delade hälften hälften för vi kunde Inte bestämma oss.
mätta o belåtna blev det bio. 
 
 
Åh så har vi... 
 
Filmen då!? 🙈😍
detta var den lätt bästa filmen av dessa tre herregud vill snart se de igen ska köpa den så fort den kommer ut på blu-ray.
 
Jättebra så jag är nöjd 👌
Detta gjorde dom bra. 
Nöjd o belåten blir de hem o vila känner jag. 
#1 - - Vicki:

Så trevligt att du tittade in hos mig och satte ett litet tassavtryck :-).

Förstår att ni är nöjda med filmen. Jag gillade 2:an med även 1:an men den var lite speciell.

Vår närmsta Pinchos är Malmö så där har vi varit några gånger. Jag har varit med kompisar och sedan familjen, Mina barn gillar det stället och där är mycket gott att välja på.

Ha en trevlig söndag,Vicki

Svar: Alla tre filmerna är ju lite speciella 😉Men så här i efterhand var väl 1an sådär och 2an bättre och 3an bäst.

Ja nu hade dom bytt ute lite med på pinchos så fanns lite annat nytt o testa med 😁

Tack detsamma.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Men va? ??? Ligger det gelegodis i drinken?? Haha....jag dricker för få drinkar tror jag...haha
Så bra att du gillade filmen, förstår din tanke med att vilja se den, då du sett och gillat de två första.
Och du kom hem med en tunika...hehe...du som inte skulle shoppa något ;)
Men så är det alltid, man hittar något man MÅSTE köpa de gånger man bestämt att inte handla.

Svar: Haha ja deras drinkar smakar som godisar 🙈😂Så dom toppar drinkarna med den godis man valt att ha smakar.
Dom är så goda.

De råkade bli en tunika men älskar dom så mycket 🙈😂
Gina har säsköan tunikor har gett bort två nu så har endast tre kvar.
Men så skönt o arbeta i tunna och sen leggings till ska man ut o gå kan man dra över ett par tjockare byxor så fryser man inte.

Men inomhus blir jag alltid så varm eftersom dom flesta jag jobbar hos fryser lätt så står elementet på max o en annan är van att ha de rätt kyligt hemma 🙈
Erika Pettersson