Slapp vecka 😁

SÄ otroligt skön vecka.
Har om tre timmar avklarat ett av veckans arbetspass förstÄ hur lyxigt detta Àr.
 
Började igÄr 15.45 gÄr av idag 10.30, men kÀnns inte att man jobbat ett sÄnt pass riktigt kanske för att jag varit pÄ tvÄ stÀllen gick av ena 21.00 Äkte raka spÄret till andra dÀr de var sovande jour.
 
Nu Àr man ledig resten av dagen nÀr man slutar 10.30, ledig hela dagen imorgon och kliver pÄ igen torsdag 18.30 gÄr av fredag 10.30.
 
Otroligt slapp vecka, men passar mig fint hade dock hellre haft mĂ„ndag till tisdag, onsdag till torsdag eftersom Oscar Ă€r ledig pĂ„ fredag, men jag slutar ju tidigt o han lĂ€r ju sova tills jag slutar typ eftersom han gĂ„r av eftermiddagsvecka torsdag kvĂ€ll/natt. 😊
 
Ska bli sĂ„ skönt o vara ledig ifrĂ„n Fredag 10.30 till MĂ„ndag morgon 9.00 👌 passar mig fint. 
 
Ska ha en otroligt lugn vecka dessutom har bara löfdag eftermiddag/kvÀll planerad annars ingenting hur skönt Àr inte de?
 
NÀr jag slutat idag blir de raka spÄret hem ta en kopp kaffe med Oscar, nÀr han Äker sticker jag till Pappa och ska motionera lite hundar, handla o hemÄt igen.
 
Saknar min lilla lurvboll ❀ men han har sĂ€kert haft de sĂ„ bra han har ju fĂ„tt tillbringa tid med Texas sĂ„ han Ă€r sĂ€kert lycklig över att ha fĂ„tt leka av sig. 😊