Planering đŸ€©

I morgon Àr det dags för ytligare en lÀgenhetsvisning.
Vi hoppas vÀl mest pÄ den lÀgenheten tror jag, men oavsett nÀr och vart det blir sÄ ska vi ha en 3a alternativ en 4a sÄ planerna Àr i fullgÄng. 
 
Även om det dröjer sĂ„ tycker jag det Ă€r bĂ„de skönt och roligt att planera en hel del inköp ska ju göras Ă€ven om allt inte gĂ„r köpa direkt utan det kommer nog ta ett tag o byta ut möbler och köpa nytt eftersom det kostar en hel del.
 
Men ska leta efter vissa saker begagnat. 😊
Bland annat mÄste vi införskaffa oss ett till databord jag skulle ju vilja ha ett till likadant som vi har nu, men Oscar vill ha ett annat sÄ vi fÄr se borden ska stÄ i samma rum sÄ dÀrför vore de snyggt med likadana och jag Àlskar de vi har nu.
 
Vissa saker Àr prio ett o köpa sen nya soffa/soffor, matsalsbord och stolar de fÄr vÀnta vi fÄr anvÀnda oss av de gamla ett tag.
Men eftersom vi söker större lÀgenhet Àn vi har idag sÄ blir de ju att vi inte har möbler till alla rum vi har lite pÄ vinden, men vi behöver ju mer och oavsett lÀgenhet sÄ behövs vissa saker sÄ hÄller redan nu utkik pÄ begagnade marknaden efter saker.
 
Det kan vara allt ifrÄn smÄ saker till stora saker.
DĂ€rför jag inte gjort mig av med lampor osv Ă€ven om de inte behövs nu för vi har rĂ€tt fullt över allt sĂ„ kan de ju behövas som sagt lĂ€ngre fram. 😉
 
Vi fÄr se i veckan om vi fÄr svar pÄ lÀgenheten och om vi fÄr kika pÄ nÄgon mer som vi lÀmnat intresseanmÀlan pÄ. 
 
Detta skrivbord utan hyllan OavanstÄende har vi idag dock vill Oscar ha ett nytt han vill ha mer fritt utrymme under skrivbordet.
 
Jag vill ha detta jag Àlskar denna serie sÄ har sett ett av samma serie men utan grejerna pÄ sidorna.
Dock vill jag gĂ€rna köpa den dĂ€r delen över skrivbordet sĂ„ de kanske de blir. đŸ€©
 
NÀr jag flyttade hemifrÄn hade jag det mesta dÄ jag redan hunnit köpa pÄ mig sÄ pass mycket och tanken nu Àr o försöka köpa in lite nu ocksÄ sÄ de finns nÀr man vÀl flyttar vilket kan bli under vÄren eller dröja.
 
Vi har som tur Àr inte brÄttom o hitta lÀgenhet utan tar de gÀrna i lugntakt. 
#1 - - Marianne:

Jag Àr som Oscar, vill inte ha hurtsar under bordet...men en hurts pÄ hjul Àr inte sÄ dumt, drar fram nÀr man vill sitta vid bordet och skjuter in under nÀr man inte sitter dÀr.....perfekt!

HÄller tummarna att ni hittar den lÀgenheten ni vill ha,
Kram

Svar: Jo de Ă€r smidigt! 😊Kanske blir en sĂ„n lösning vi har inte kikat sĂ„ mycket Ă€nnu.

Vi kikade idag tackade ja o fÄr se i veckan.
Ska Ă€ven pĂ„ visning pĂ„ Onsdag pĂ„ en lĂ€genhet sĂ„ vi fĂ„r de. 😊
Vi har inte brÄttom sÄ vi kan gott söka o leta i lugn o ro.
Ganska skönt o inte kÀnna nÄgon stress.

Kram
Erika Pettersson