Äntligen helg. ✌️

Så nu tar jag helg ✌️😍
Jobbat 18.30-10.30 sovande jour såklart.
Igår var det tungt o gå till jobbet, men nu vet man att ledigheten väntar och de är så skönt.
 
Oscar är ledig idag så när jag slutat har han nog lagom hunnit upp och gjort sig klart och ätit frukost så vi har hela dagen framför oss.
 
Har inga jätte planer för idag vi tänkte väl gå till min andra syster idag har några, men Maria o hennes unge och ta en fika i eftermiddag vi bor med gångavstånd nu mera så jag, oscar, Zeke & viktoria tänkte väl dra dit när hon slutat jobbet. 
 
Handla ska vi göra nu på förmiddagen också för imorgon ska jag iväg nästan halva dagen.
 
 
Ute visar det -8 grader. 
Igår var det sol och plusgrader kanon skönt väder detta väder pendlar extremt ena dagen plus nästa dag världens minusgrader. 😓
 
inte konstigt jag vaknade med sån värk i kroppen i morse sov med ventilfönstret öppet i natt det är alltid så varmt på jobbet hemma har vi mellan 19 & 22 grader i lägenheten beroende på plus minus ute när det var närmare 14 minus då hade vi runt 19 grader inne.
 
Aja de är bara på med kläder helt enkelt.
Längtar efter värme nu sol & sommar. 😁
#1 - - Anita:

Brr så kallt... -6 här hos oss.
Ha en mysig helg nu! kramis

Svar: tack detsamma 😊Kram
Erika Pettersson

#2 - - marianne cargus:

Här är det runt nollan och tö ..tråkigt

Svar: Vi ska få plusgrader igen så snart försvinner detta.
Erika Pettersson