Nytt igen 😍

Senaste månaderna har jag inte handlat mycket till mig själv!
Och ja det är sant, men alla ser ju bara vad man handlar inte när det var.. 🤦🏻‍♀️
 
Köpte mig en riktigt ordenlig vinterjacka men ganska snabbt insåg jag hur varm den är visst är det positivt! 
Men det är för varm jag kan inte ha den när jag åker iväg med jobbet och handlar, går promenader och det är plusgrader.
Jag är extremt frusen så den passar ju mig as bra, men den är som sagt för varm de blir bara jobbigt! 😔
 
Där i mot när det var 14 minusgrader var jag enormt tacksam för jackan gud vad jag älskade den då. ❤️
 
 Hade en rabattkod på hm så tänkte jag vill ha en mitt i mellan vår/höst & vinterjacka en som är varm men ändå tunnare än min vinterjacka.
 
Så passade på o köpa en kortare modell och svart så man kan ha till snyggt och när det är lite varmare ute.
 
Jag älskar ju jackor man kan inte få för många. 😉👌