Freeedag.. đŸ€—

Skönt det vore om man var ledig, men det Àr man inte.
Börjar jobba 18.30 ikvĂ€ll och gĂ„r av 10.30 imorgon och börjar igen imorgon kvĂ€ll 19.30 o gĂ„r av pĂ„ Söndag 10.00. 😮
 
Skönaste idag Àr att vi fick lön idag och bÄda Àr hemma under dagen sÄ vi passade pÄ att storhandla vi brukar ta hemkörning vilket kom tidigare i veckan. 
Men nu var de lite vi ville ha i frÄn Willys & netto.
 
Sen kom massor paket idag kunde vÀl inte bli bÀttre.
BÄde hööks, HM och lyko kom idag pÄ förmiddagen.
Otroligt snabbleverans ifrÄn alla tre stÀllena, wow.
 
BestÀllt reflextÀcken ifrÄn hööks
Ett par svarta byxor och en topp ifrÄn HM fast toppen Äker tillbaka den var inte alls som pÄ bilden. 
Sedan shampoo & balsam ifrÄn lyko. 
 
Sen nĂ€sta vecka kommer ett paket ifrĂ„n bonprix sĂ„ hoppas dom topparna Ă€r fina och inte missvisande för den ifrĂ„n hm var jĂ€ttefin pĂ„ bilden. Aja.. 🙂
 
 
Alla rÀkningar betalade och massor mat hemma.
Nu ska jag slappa en stund innan man ska till tvĂ€ttstugan. 😮
 
Sen blir de kvÀllsjobb med sovande jour i helgen. 
#1 - - Anita:

Kul med shopping :D

Svar: Ja jag Ă€lskar o shoppa 😍
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Du bara shoppar Ă„ shoppar 😉
LÀngsedan jag shoppade klÀder nu, men jag kan göra av med lönen pÄ annat....restaurangbesök bl.a haha

Svar: Åh jag gĂ„r aldrig pĂ„ resturangbesök i stĂ€llet 😉Eller vĂ€ldigt sĂ€llan de sker ju inte direkt varje mĂ„nad precis 😂

Jag Ă€lskar o shoppa 😀😉
Erika Pettersson