Vilken värme ☀️

Idag tog jag ledig på förmiddagen mellan 7.00-12.00 så blev endast jobba några timmar. 😛
och de räckte gott o väl för o få mig att däcka igen. 
 
Efter jobbet blev det att åka ner till centrum o äta glass jag & Oscar bjöd både mamma & pappa på glass.
så vi fyra plus hundarna njöt i värmen och av mjukglass. 
 
 
Även Zeke fick äta glass 😁
 
Efteråt åkte vi alla till syrran för planen var att grilla för första gången i år, men efter ca 1,5-2 timmar där så valde jag & oscar att åka hem så vi avbröt och hoppade över grillningen.
 
Jag klarar inte längre när de blir för mycket runt omkring mig jag dippar direkt och Zeke var jätte hysterisk pga att Sally löpte de visste inte jag innan! 
 
Så han mådde päst o var super stressad, mycket folk, barn, alla blev ju dit bjudna. 
Vi skulle varit 14 personer och jag kände att jag orkar inte för det är inte enbart vi som alltid ska fixa o dona och allt. 
 
Andra kan sitta och glo och slipper undan.
Nej vi tackade för oss och åkte hemåt.
Blev ingen grillad mat, men vi tog hem värst o grillar imorgon hemma.
 
Trött & varm kommer däcka tidigt ikväll om jag kan sova.
Just nu är det sån dipp att kroppen & psyket inte vill eller kan återhämta sig och att jag inte klarar av samma sak som förut. 😓
 
Men det tar väl tid o återhämta sig ifrån utmattning.