Spontant Fotografering

Blev en väldigt spontan fotografering idag brukar bli rätt spontant förvisso, men idag extremt.
Jag hann inte ens borsta igenom honom eller rättare sagt glömde bort, haha!
Zeke behövde gå ut det var högtid för de och vi tänkte passa på o åka o spola av bilen, tanka & handla så vi slipper för mycket imorgon då vi ska iväg en sväng till sjukan.

Kameran följde med på turen och promenad, lite fotografering innan vi åkte och detta är en del av resultatet.
Oborstad, men otroligt vacker Zeke i blåsigt men fint väder. ♥

Zeke 3 år 8 månader (på dagen idag faktiskt exakt) sheltie, trefärgad, ifrån lyckoshellans kennel.
 
#1 - - Olivia :

Sv. Obelix följer med mig hem. ☺

#2 - - Pernilla:

Vilken skönhet! Jag spontanar alltid när mina fyrfota är modeller. Otrimmade, oborstade eller smutsiga. Det är ju så de är.
/P

Svar: Tack 😍😀Jag vill gärna ha allt perfekt så gärna genom borste & fin men sen är vardagsbilder också roliga ju 😊
Erika Pettersson

#3 - - Jenniey Love:

Vilka mysiga bilder på hunden! Har du hållit på med fotografering mycket?

Jag fick en systemkamera i julas och är fortfarande i stadiet där jag lär mig kameran.

kramiz<3

Svar: Tack 😊Jag har hållit på i ganska många år nu med fotografering och inne på min andra systemkamera älskar nikon just för att dom är lättlärda o lätta o använda.

Vad har du för märke?
Ut o fota leka med kameran så lär du dig mitt bästa tips träning o träning 😉

Kram
Erika Pettersson

#4 - - Jenniey Love:

Okej=) Det blev en Canon 700D.
Jag tänkt öva en massa nu när våren äntligen kommit. Då finns det lite roligare saker att fota.

kramiz<3

Svar: Okej 😊Ja de är bästa årstiden o fota på tycker jah är vår/sommar gärna när blommor o allt slår ut sedan när höstlöven faller kan jag sätta hunden i en stor lövhög med löv med mycket färg.

Har några höstbilder med bara kolla o sortera på enbart inlägg med fotografering så finns de massor bilder 😊
Alltid kul o fota.

Kram
Erika Pettersson

#5 - - Jenniey Love:

Ska absolut kolla in fler bilder här på din blogg. Följer även din blogg nu. kramiz<3

Svar: Va roligt 😁
Erika Pettersson

#6 - - Melina:

Men åh så fina bilder!

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson