God eftermiddag. ☁️

Ingen sol ☀️ idag inte.
Men man går ju inte under för de vore dock skönt med sol.
Vädret nästa becka ska iallafall bli otroligt jag önskar jag vore ledig, men har 5 arbetsdagar kvar för jag kör nämligen 7 på raken min miss så mitt fel hade en tanke med det hela o den sprack.
 
Igår när jag kom hem så var jag helt slut förstår inte hur 8 timmar kunde knäcka mig så hårt men tydligen är jag inte i fas ännu och frågan är kommer jag någonsin bli pigg igen? 
 
Känns som 8 timmars arbetspass knäcker mig och då ska vi inte diskutera schemat för maj månad, men jag har bestämt mig det är maj & halva ev hela juni kvar sedan blir det bra jag hamnar på ett o samma ställe de kommer bli kanon. 
Kämpa bara sig igenom detta nu så
blir det bra.
 
 Trots halv dåligt väder fick de blir nya somriga tunikan ifrån Gina jag älskar dom speciellt denna. 😍
så rosa och så fin tillsammans med bomberjackan som fått titta fram så ja jag älskar våren.
 
Bara den ger oss mer energi för annars brakar jag snart dit igen och de vill jag inte. 
Mer sol, mer värme & mer motion. 
#1 - - Sofie - 26, gift och gravid med nummer 2:

Du är superfin! Nej idag var vädret inte på topp här heller. Mer sol vill vi ha! Kram till dig ❤️

Svar: Tack 😊Oja de hoppas jag på att vi får också.
Ska bli jättefint nästa med så hoppas de stämmer.
Även om de varit mulet idag har de varit ganska varmt.

Kram ☀️
Erika Pettersson

#2 - - Mariama:

Fin blogg du har! 😊
Ska bli fint väder nästa vecka! 😄☀️ Så skönt!

Svar: Tack 😊Ja visst är de skönt känns som vi behöver lite sol & värme nu många är trötta och mycket sjuka så massor d-vitamin ja tack. ☀️
Erika Pettersson