12+

Idag har jag haft tvättstugan och i övrigt har inte mycket hänt!
Jag behöver hämta energi ifrån veckan som varit jag vart helt slutkörd och känner mig idag som en överkörd person.
 
Igår kväll fick jag dessutom mess av en av cheferna som jag ev kunde jobba i helgen det sluta i att jag sa nej hade de varit där hon frågade om först så ja då hade jag bytt o jobbat denna helg o ledig nästa helg. 
 
Två härliga promenader med Zeke längre motions promenader har hunnits med morgonvarvet är alltid segt o inte så långt han vill in för frukosten väntar ju.
Tog en på förmiddagen då var de rätt kallt fortfarande men nu på eftermiddagen var de så jäkla skönt varken han eller jag ville gå in så vi gick runt i långsamtakt o njöt av att det var / är 12 plusgrader jag ville bara slänga av mig min tunna jacka.
Men man ska vara försiktig med sånt!
 
Oscar lider och tycker livet suger eftersom han inte kan röra sig jag förstår honom fullt ut.
I morgon skulle han försöka komma ut en sväng iallafall! 
 
 
 
Man skymtade solen där bakom men trots moln höll sig ju värmen och tydligen ska det bli betydligt varmare nu. 😁
 
Ikväll blir det att se nya Beck filmen som kom ut idag den sista av dom fyra som skulle släppas känns lite tråkigt, men men.
 
Mys med god mat och bara umgås tillsammans. 😊