Glossybox

Idag fick jag hem min allra första Glossybox :D 
Jag själv får inte hem såna eftersom jag inte använder smink osv så lillsyrran hade sån himla tur då hon prenumererar på glossybox och får en i månaden och hade tur som kunde beställa två boxar.

Denna månad hade dom en hel maria nila box med enbart hårvårdprodukter och jag började använda maria nila,s produkter efter de att jag började gå till frisören efter sisådär 10 års uppehåll.
Efter att jag började ta hand om mitt hår efter att jag fick klippa av mig ca 25 cm p.g.a. att jag missköt de så extremt så började jag inse att de är bättre o köpa vettiga produkter det kostar, men vill man ha ett fint välvårdat hår så är de viktigt. :)

Jag är rädd om mitt hår jag vill ha långt kunna göra uppsättningar, locka de osv.
Idag kom detta hem till mig och jag är så himla glad.