Glädje!

Vilken en enorm lättnad!
förmiddagen så ringde chefen och meddelade de vi trodde och hon bekräftade att jag äntligen är uppe på LAS jag ligger först på LAS listan äntligen efter 4 år och 3 månaders kämpande som timvikarie är jag där.

Det står ingen fasttjänst eller långtidsvik och väntar runt nästa hörn, men jag är där och så fort det dyker upp något så står jag först i kön för att få erbjudandet.
Sen nu hoppas vi givetvis på att det händer något att det dyker upp en tjänst eller långtidsvik på något bra roligt ställe såklart. :)

Men just nu är jag så glad för att ha kommit upp i tillräckligt med dagar och är nöjd.
Jag gillar ju o springa runt i olika grupper så de är ju inte helt fel.
Men oj vilken lättnad som folk frågat mig är du inte lasad snart du borde vara där snart, nu kan jag säga jo jag är där och nu hoppas jag något dyker upp väldigt snart.