Frisörbesök 💇🏻

Vilken dag detta blev mycket att göra!
Skjutsa pappa kl 8.15 sen hämta han 9.15 hann iallafall hem o äta frukost i mellan 😂🙈
 
iväg till frisören vid 10.45 blev klippning idag hade man inbokat blev så himla nöjd som alltid!
känns som jag tar hand om mitt hår mycket bättre nu köper bara bra produkter använder allt ifrån Maria nila sedan en annan sak som stärker håret jättebra.
 
Sen var det dags för jobb 13.00-16.00 idag. 😴
Men på mitt favorit ställe så jag ställde upp o onsdags ska jag in två timmar 8.00-10.00, men vad gör man inte för den gruppen. ❤️
 
Före
Efter 
 
Längtar tills november då blir de klippning plus färgning hos frissan, men ni får se o veta då hur det ska bli! 😁
#1 - - Frida G Svensson:

åh det blev ju hur snyggt som helst!

Svar: Tack snälla 😁
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Snyggt!! :D

Svar; Ja, jag kommer att skicka iväg honom för inkörningen, så fort han är i bättre form :)

Svar: Tack 😍
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Var kom lockarna ifrån? De har jag aldrig sett tidigare....
jag borde också boka tid, det är verkligen dags, men dagarna bara springer iväg och när ska jag hinna? haha

Svar: Lockarna gjorde Yvonne som jag klippte mig hos 😁
Erika Pettersson

#4 - - Marianne:

Hihi